پایگاه اینترنتی آخرین بت شکن

محمدرضا محمدزاده چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 16:9 ::

ما در جامعه ای زندگی میکنیم که لقب تنها شیعه خانه امام زمان را یدک می کشد ، حال آیا نباید صدا و سیمای مان نیز امام زمانی وانقلابی عمل کند؟ویا چون دیگر شبکه های ماهواره ای آن قدر در پول وتبلیغ و تجارت غرق شود که مسئله مهم که هدف جامعه اسلامی نیز هست را فراموش کند؟

بنده نمی توانم درک کنم که چرا جای خالی شبکه ای چون نسیم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی حس شد اما هنوزم که هنوزست جای خالی شبکه ای اختصاصی برای مهدویت و جنگ نرم حس نشده است؟! 

به گمانم آقایان فراموششان شده که ما تحت فشار تهاجم فرهنگی هستیم که بخشی از ان توسط شبکه های ماهواره ای ایست حال باید برای رقابتی سخت با ماهواره روی همه چیز پاگذاشت البته نمی گویم اتصال رسانه ملی از انالوگ به دیجیتال کار بدی بود اما با وجود تاسیس چند شبکه پشت سرهم و ایجاد برنامه هایی به تقلید از ماهواره برای جذب مخاطب درست نبود رسانه ملی باید رقابتی اسلامی را پیش بکشد نه انکه در ماهواره غرق شود..! وحال وقتی انتقادی به انان شود که به آنها برمی خورد  ، برگه های اخراج را رو می کنند

متاسفانه رسانه ملی در حوزه جنگ نرم با وجود پرتلاش بودن حریف ، کند عمل می کند و برنامه هایی برای شناساندن فراماسونری و اسطوره های صهیونیستی را خیلی دیر گذاشته است و از استادانی چون اقای عباسی و آقای رائفی پور که هرکدام صاحب نظر و مخاطبان زیادی در میان جوانان دارند کمتر استفاده کرده است و گاهی پیش می اید که در یکی از شبکه ها فیلم سینمایی یا انیمیشنی صهیونیستی را پخش می کند ، بی انکه بداند این فیلم چه اهدافی را دنبال می کند.

وبا توجه به این شرایط سریال هایی هم که ساخته شده است کمابیش توانسته بخشی از مشکلات جامعه را پوشش دهد و بعضی واقعا تاسف بار و حرام کردن پول و بیت والمال بوده است!

مسئله مهدویت هدف اصلی انقلاب را فقط در روز جمعه ان هم فقط بایک دعای فرج نشان می دهند و کمتر به  رهنمود های مقام معظم رهبری گوش فرا میدهند . بخاطر انتقاد در برنامه زنده ، تهیه کننده اش را اخراج می کنند و بدنبال آن مجری محبوب و همیشگی برنامه نیز می رود و افسوس که مثال چون این برنامه هایی در رسانه ملی مان معدود است.

در برنامه ای مخصوص سال تحویل خانم بازیگری عید را به رهبرش و مردم تبریک عرض می نماید که در نوع خود بی سابقه است و از آن ساعت به بعد موجی چه از داخل و خارج ایشان را احاطه می کند و حتی به ضرب وشتم ایشان می پردازد...آیا براستی صدا و سیمای ما جای چنین تبریک و تمجید هایی از رهبرش نیست یا سینمای بظاهر اسلامی مان؟

سینمایی که دروغ گویی و تظاهر نمایی را خوب یاد گرفته و سعی در هالیوودی یا بالیوودی شدن دارد...نمی دانم!

ان شاء الله درست شود

 و تنها تقاضایی که در این نقد دارم این است که شبکه مهدویت و جنگ نرم را مانند دیگر شبکه هایشان در رادیو و تلویزیون تاسیس نمایند .باتشکر



مطالب تصادفی



313
تعداد بازدید:<-PostHit->

خروج های آخرالزمان
تعداد بازدید:<-PostHit->

القاب
تعداد بازدید:<-PostHit->

او مسلمان نیست.
تعداد بازدید:<-PostHit->

مطالب مرتبط



<-PostTitle->
تعداد بازدید:<-PostHit->

مطالب پر بازدید



قلب خون مهدی (عج)
تعداد بازدید:14191


سریال ضد اسلامی عمر فاروق
تعداد بازدید:6204


سرداب سامرا
تعداد بازدید:4724


خونین جگر
تعداد بازدید:4709


مدل گوشی شما چیست؟
تعداد بازدید:4309
صلوان یادت نره!!!!

نظرات شما عزیزان:

ایزو شارژ
ساعت5:33---30 ارديبهشت 1393
سلام فروش کارت شارژ ارزان با 3 جایزه روزانه
اگر شما وبلاگ یا وب سایت دارید ما به شما فروشگاه کارت شارژ رایگان میدهیم تا با فروش کارت شارژ سود خوبی به دست آورید
اخطار جدی: اگر این مطلب را با دقت نخوانید احتمالاً بزرگترین فرصت پولسازی خود را در زندگی از دست داده اید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید
با تشکر ایزو شارژ دات آی آر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: صدا و سیما,